On a wishlist: long bob

on

O femeie care isi tunde parul, e pe cale sa-si schimbe viața. – Coco Chanel

De ceva vreme ma tot gândesc sa fac o schimbare. Una fizica. In prima faza, schimbarea culorii parului imi părea cea mai la îndemâna soluție. Însa, am găsit ceva mult mai bun pe Pinterest. Ceva ce n-am avut niciodată curaj sa încerc: long bob. 

Nu stiu ce, dar ceva m-a convins sa încerc cu riscul ca voi regreta mai tarziu. 







Aceste modele m-au inspirat si m-au facut sa-mi doresc mult mai mult aceasta coafura romantica, dupa părerea mea. 

Sursa foto: Pinterest

Leave a Reply

