Par sănătos cu Garnier Ultra Doux 

Fetele sunt veșnic nemulțumite de ceea ce au. Mereu vor altceva. Dacă sunt brunete, vor sa fie blonde. Dacă au ochii verzi ii vor albaștri, iar lista poate continua la nesfârșit.

Fiind fata, la fel am procedat si eu. Mi-am dorit par drept si blond cu toate ca parul meu natural e saten si cret. Il vopsesc de aproximativ 3 ani si il întind de 7. Toata lumea imi spune ca il maltratez si are dreptate, deoarece placa si decolorantul sunt printre cei mai nocivi factori de deteriorare ai parului.

Parul meu încă mai rezista dupa atatia ani de “chinuri”. Firul imi este foarte gros, dar si des.

Chiar dacă sunt norocoasa sa am un par puternic, acesta nu ar fi rezistat dacă nu ii dădeam si eu o mâna de ajutor. Am căutat multă vreme acel produs minune pentru a-mi hidrata parul in profunzime. Am folosit aproximativ toate samponurile, balsamurile si maștile pentru par pe care le-am găsit in comerțul românesc. Unele m-au ajutat, dar nu pe cat mi-as fi dorit.

Acum un an am fost la salon pentru a-mi vopsi rădăcinile, iar doamna mi-a aplicat la final un ulei pe lungime insistând pe vârfuri. Nu i-am dat importantă pe moment, insa am fost incantata de mirosul pe care il emana.

A doua zi mi-am dat seama ca mirosul de Camelie încă persista. In plus, era mai catifelat si plin de strălucire. Ceea ce nu s-a mai intamplat decat in vremea in care nu-l vopseam.

Nu m-am putut abține si m-am întors la salon pentru a întreba ce fel de ulei e. Mi s-a dat răspuns cu zâmbetul pe buze:

Este un ulei de la Garnier pentru toate tipurile de par. Ultra doux.


Uleiul poate sa fie utilizat in mai multe feluri:

  • Înainte de samponare
  • Înainte de coafare
  • In ritualul zilnic
  • Înainte de expunerea la soare

Cel mai compatibil mod de utilizare pentru parul meu este înainte de samponare. Se hidratează in profunzime.

P.S: nu încarcă parul. 🙂

Leave a Reply

