Movie time

Probabil majoritatea dintre noi caută un film bun prin multitudinea de filme de pe internet atunci cand se plictisește sau pur si simplu simte nevoia de relaxare.

Acesta e si cazul meu. Am vazut zeci de filme de-a lungul timpului.  Si mai am vreo 7 seriale pe care le urmăresc in paralel. Partea proasta e ca ma afund prea mult in povestea personajelor, iar acest lucru are efecte asupra mea. Datorită acestui fapt am decis sa scriu despre 3 filme care mi-au ramas întipărite in minte si pe care le consider cele mai bune de pana acum. Si cu mesajul cel mai puternic.

Mesajul filmului este cel mai important. In opinia mea, dacă finalul filmului nu aduce si un mesaj însemna ca n-a fost bun.

  1. The theory of everything 

Intelligence is the ability to adopt to change.

Îndrăznesc sa pun acest film  biografic si de dragoste in vârful listei mele. A fost filmul care mi-a smuls cele mai multe lacrimi, chiar mai multe decat Titanicul.

Debutul acestuia a avut loc in anul 2014 si se bazează pe cartea primei soții a fizicianului Stephen Hawking. Am stat cu sufletul la gura timp de 120 de minute si nimic nu mi-a putut distrage atenția de la scenariu.


2. The age of Adaline
Trebuie sa recunosc ca am fost atrasa si , in același timp, curioasa in legatura cu acest film datorită actriței principale: Blake Lively, care este in prim plan si in celebrul serial despre adolescenți- Gossip Girl. 

Însă rolul din acest film mi se pare ca a prins-o mult mai bine. Am încercat sa găsesc o alta actrița care s-ar fi potrivit in acest rol, dar n-am găsit…

Adaline rămâne la vărsta de 29 de ani timp de aproape opt decenii, trecând printr-o serie de întâmplări. Mai multe găsiți in film. 🙂


3. Hotel Rwanda

Este in tema cu ceea ce s-a intamplat si in Europa din ultimele luni. Oameni speriați si fără apărare plecând doar cu speranța pentru a se refugia in locuri mai bune si lipsite de violenta.

Este drama, istoria si războiul care te face sa apreciezi mult mai mult ceea ce ai. Te face sa te simti mulțumit de lumea in care trăiești si, pe moment, nu simti nevoia sa te mai plângi de nimic.


Leave a Reply

